Rachunek "Start-Up"

  • Zaczynasz swój biznes? Od niedawna prowadzisz działalność gospodarczą?
    Załóż Rachunek „Start-Up”!
    Z nami lepszy start!


    Rachunek bieżący i/lub pomocniczy służący do gromadzenia środków, przeprowadzania gotówkowych i bezgotówkowych rozliczeń krajowych i zagranicznych. Wpłaty i wypłaty mogą być dokonywane w formie bezgotówkowej lub gotówkowej w jednostce Banku. Rachunek może być prowadzony w złotych lub w walucie: euro (EUR), dolar (USD) lub funt brytyjski (GBP).

    Przez okres 36 miesięcy od dnia założenia rachunku:

    • otwarcie i prowadzenie – 0 zł,
    • wpłaty i wypłaty gotówkowe – 0 zł,
    • aktywacja i korzystanie z bankowości internetowej – 0 zł,
    • użytkowanie karty – 0 zł.

    Konto przeznaczone dla posiadających status rezydenta przedsiębiorców rozpoczynających działalność gospodarczą lub przedsiębiorców, którzy zarejestrowali ją w okresie do 24 miesięcy od dnia złożenia wniosku:

    • osób prawnych,
    • jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, o ile posiadają zdolność prawną,
    • osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które indywidualnie lub w formie spółki prowadzą działalność gospodarczą,
    • osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które indywidualnie lub w formie spółki wykonują wolne zawody.
    Usługi i produkty dołączone do rachunku:
    • karta płatnicza (rachunek w złotych)
    • Internet Banking (dla małych przedsiębiorstw),
    • Internet Banking dla Firm (dla małych i średnich przedsiębiorstw),
    • SMS Banking,
    • Bankofon,
    • telefoniczna informacja na hasło,
    • polecenia przelewu,
    • polecenia zapłaty i zlecenia stałe (rachunek w złotych)
    • doładowania telefonu komórkowego (pre-paid)
    • płatności masowe, wpłaty do wrzutni nocnej i wpłaty w zamkniętej formie (rachunek w złotych),
    • przelewy dewizowe,
    • autowypłata.

    Korzyści z posiadania rachunku:

    • bezpośrednie rozliczenia transakcji w walutach, bez kosztów przewalutowań,
    • bezpieczeństwo przechowywanych środków pieniężnych,
    • wygodny sposób przeprowadzania zagranicznych rozliczeń pieniężnych,
    • usprawnienie pracy, dzięki możliwości obsługi rachunku poprzez bankowość elektroniczną.
  • Wykaz dokumentów wymaganych do otwarcia rachunku bieżącego przez:

    Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz wspólnicy spółek cywilnych:

    • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenie rejestracji w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG);
    • umowa spółki (rejestracja w Urzędzie Skarbowym) – w przypadku spółki cywilnej;
    • pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych spółki cywilnej lub osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarcza, o ile dane te nie wynikają z wpisu do ewidencji działalności gospodarczej

    Stowarzyszenia i związki stowarzyszeń o ile prowadzą działalność gospodarczą:

    • aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego;
    • statut stowarzyszenia;
    • dokumenty wskazujące osoby uprawnione do składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych;

    Spółki prawa handlowego:

    • aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego;
    • umowa spółki lub statut;
    • nominacje lub pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych jednostki, o ile dane te nie wynikają z rejestru.