Tarcza Finansowa PFR 1.0 - rozliczenie i umorzenie subwencji
Szanowni Klienci,
przypominamy, że proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 dla mikro, małych i średnich firm rozpocznie się po 29 kwietnia 2021 r.
Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
• zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
• wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
• pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
• na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.
Szczegóły
na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy
Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Zachęcamy
także do zapoznania się z Poradnikiem dla Beneficjentów subwencji
finansowej, w której opisane zostały czynności jakie należy wykonać do
rozliczenia subwencji z PFR za pośrednictwem Banku, przez którego został
przekazany wniosek o subwencję do Funduszu.
Zgodnie
z założeniami Programu Tarcza Finansowa 1.0. otrzymana subwencja
finansowa po spełnieniu określonych warunków będzie mogła zostać
umorzona maksymalnie do 75%, a w przypadku wybranych działalności PKD
(54 działalności wskazane w ramach Tarczy 2.0) nawet do 100%.
• Pytania i odpowiedzi dotyczące procesu umorzeń
• Prezentacja - Rozliczanie i umarzanie subwencji dla MIKROFIRM
• Prezentacja - Rozliczanie i umarzanie subwencji dla MŚP
Więcej na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju Tarcza Finansowa 1.0
Przeczytaj także Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich firm
Podziel się materiałem: